четвъртък, 2 септември 2010 г.

Застраховани ли сте от фалит?



В момент на криза никой не е застрахован, освен ако нямате допълнителни източници на доходи. Имате ли такива? Ако нямате, следователно и вие не сте предпазени. В такива дни ви трябват нови идеи и нови неща, които да предложите. Нека вашата енергия не стихва и не се отчайвайте от слабия ви бизнес. Просто се стегнете и се огледайте. Има множество възможности, които могат да ви помогнат. Доверете се на инстинктите си и не изпускайте тези възможности.
Какво представлява фалитът или банкрутът? Това е, когато фирмата ви прави по-малко приходи, отколкото разходи има да покрие. Теглите кредити, за да покривате тези разходи или други кредити. Но това не може да продължава цяла вечност, а до тогава, докато не бъде обявена фирмата ви в несъстоятелност. Ще наблюдавате ли спокойно, докато затъвате все повече? Няма смисъл. Обърнете се за помощ и допълнителна подкрепа: https://www.bulmm.com:4435/?r=IRKnX64dAOxBkCELrYhtDZGsjVq90270

сряда, 1 септември 2010 г.

Как клиентите да се лепят на бизнеса ви като на мед?



За да привлечете клиенти, е много важно да предложите уникални продукти или уникален подход към потребителите. В големите вериги са намерили различни начини - с ежеседмични брошури с намаления, които са договорили с някои от търговците, томболи и игри, валидни за цялата верига или за страната, билбордове, клиентски карти, ниски цени.
Невинаги един малък търговец може да има същия ресурс, за да си позволи подобен вид реклама. Понякога индивидуалният подход може да спечели повече клиенти. Масовите вериги и големите магазини не могат да се похвалят с това. Там човек се губи из хиляди артикули. Вярно е, има свобода на избор, но рядко може да му обърне внимание конкретно на него и да разбере какви са персоналните му нужди и да му даде личен съвет.
Например, във Варна, до Фестивален комплекс има един възрастен човек, който продава пуканки. Всеки ще ти каже, че неговите пуканки са най-вкусни. Край неговата машина за пуканки винаги има дълга опашка от желаещи да си купят. Човекът няма умора - от ранна сутрин до късна вечер той е на разположение и си си седи на мястото. Ще се запитате какво ли е уникалното в едни пуканки. Няма големи вариации за избор - може би слага повече сол или ги прави по-мазни. Със сигурност слага нещо повече от останалите търговци, за да привлича такъв поток от клиенти. Но тук е значение и нещо друго. Той поддържа от години еднакъв стандарт на своя продукт, както и нещо наистина важно - неговото специално отношение към всеки един клиент. Има хора, които са му станали лоялни потребители. На всеки той ще се усмихне, ще кимне или дори ще си каже някоя приказка, но никога няма да се отплесне в дълъг разговор, понеже е доста сръчен и за него е характерна бързината на обслужване. Така човек хем е доволен от продукта, хем от обслужването, чувства се задоволен, независимо че е чакал по-дълго време от обичайното. Край този човек има и други пуканичари, но край техните машини за пуканки не се извиват опашки от желаещи. Те се радват на случайни минувачи, които не знаят кой продава най-вкусните пуканки във Варна, или които са толкова забързани или изнервени, че преценяват, че не могат да изчакат 5 минути.
Лоялните клиенти са тези, които са забелязали нещо необичайно във вашия магазин, усетили са специална атмосфера или са останали доволни от обслужването или качеството на продукта, който са си купили. Не е задължително продуктите ви да са уникални. Но уникални потребители могат да се създадат и от постоянни преференции, които получават във вашия обект. Аз съм лоялен потребител, тъй като съм се възползвала от картова система, предназначена да се ползва в множество магазини с качествени продукти и услуги, даваща право на преференциални цени. Възползвай се и ти. Регистрирай се като потребител: https://www.bulmm.com:4435/?r=IRKnX64dAOxBkCELrYhtDZGsjVq90270

вторник, 31 август 2010 г.

Как да печелим от разходите си?



Колко често имате приходи на месец? Веднъж-два пъти? От какво са те - обикновено заплата и аванс, понякога пари от наем, ако имаме имот, който сме дали под наем, или рента. А за какво имаме разходи - за дрехи, храна, ток, вода, телефон, интернет, колата и други. А някой връща ли ви тези разходи? Едва ли.
Да направим една груба сметка. Ако вашите общи месечни разходи са 1000 лева. Това означава, че годишно вие харчите между 12 000 и 15 000 лева, от които губите всичко на 100%, а бихте ли искали да можете да си възвърнете 5% от тях или 10%, 20% и дори 50% в някои от случаите.
Предлагам ви възможност да възвърнете част от разходите си под формата на пари. Не вярвате ли?
Като потребител на БулММ получавате следните предимства:
- Връщане на разходите под формата пари във ваша банкова сметка;
- Реален месечен доход, постоянен във времето, понеже разходите са постоянни всеки месец. Това означава, че можете да възвръщате част от тях абсолютно всеки месец от днес до края на живота си, защото до края на живота ви вие ще правите разходи;
- Разнообразие от продукти и услуги, от които да спестявате при тяхното закупуване;
- Система за следене на разходите - има множество софтуерни продукти, дори платени, които ви помагате да направите месечен разчет на всичко похарчено от вас. Ние създадохме за вас безплатно такава система, с която да можете да контролирате какво излиза от вашия джоб. Допълнително тази система отчита и всички бонуси, които получавате за всеки похарчен лев в обектите на БулММ.
- Собствен бекофис, където можете да си следите месечния бонус и да пазарувате онлайн. Това означава, че получавате уникален номер, с който пазарите, натрупвате бонуси под формата на пари, които вие получате ежемесечно по ваша дебитна карта. С този номер се регистрирате на страницата на системата и безплатно следите всяко движение във вашите парични средства;
- имате информация за всички обекти на системата във вашия град, категоризирани по дейности;
- възможност да печелите допълнителни доходи при включване със статут търговец.

Регистрирайте ваш потребителски профил на следния линк: https://www.bulmm.com:4435/?r=IRKnX64dAOxBkCELrYhtDZGsjVq90270
А за допълнителни въпроси ми пишете на bitieto[at]gmail.com

понеделник, 30 август 2010 г.

Когато бизнесът умира от глад


Какво да правим по време на криза, когато ни трябват повече инвестиции, но приходите са малко, когато имаме нужда от реклама, за да привлечем повече клиенти, когато кредиторите ни дишат във врата, когато дори нямаме какво да ядем или нямаме с какво да си платим наема. Ще се оставите ли да фалирате? Или може би ще се опитате да продадете бизнеса си, за да върнете задълженията си? Харесва ли ви варианта да освободите магазина, да разпродадете стоката си, да съкратите персонала си?
Какво може да се направи в тази ситуация? Действайте. Търсете други варианти, алтернативи. Потърсете някой, който е по-силен от вас, който е по-добре финансово.
Има възможност, която е много добра и можете да привлечете нови клиенти, нов прилив на енергия, нови приходи и дори доходи, които могат да се превърнат в един постоянен ресурс, с което ще съживите бизнеса си.
Отидете на следния адрес https://www.bulmm.com:4435/?r=IRKnX64dAOxBkCELrYhtDZGsjVq90270 или ми пишете на bitieto[at]gmail.com за повече информация.

неделя, 29 август 2010 г.

Контактите са важни


Как се започва собствен бизнес? На първо място ти трябва идея, след това може би някакъв план, за да разбереш какви ресурси ти трябват и въобще как да задвижиш нещата. След като разбереш това, ти е необходим начален капитал.
Добре, а от там накъде??? Зависи какъв е предметът на бизнеса - нужна ти е фирма, помещение за офис или магазин, или пък склад, персонал, стоки, които да продаваш, или суровина, с която да произвеждаш.
Дотук добре, но всичко това отнема доста време. Ако си сам, трудно ще пробиеш бързо. Контактите са много важни в случая. Добре е да споделиш с твоите приятели и познати, че си стартирал собствен бизнес и да им презентираш стоките, да ги поканиш да станат твои клиенти или партньори по някакъв начин. Трудно е веднага човек да се сети за свои контакти. Затова в помощ идват списъците. От къде можеш да изровиш всички твои познати:
- мобилния ти телефон - имаш толкова много контакти, които държиш в твоя или твоите мобилни телефони. Някои от тях дори не си използвал доста отдавна. Други не са ти потребни особено често. Изкарай от контакт листата си всички имена и телефони. Опитай се да се сетиш всеки отделен човек от къде го познаваш и с какво се занимава. Това може да ти е от полза.
- Фейсбук - ако имаш профил в тази социална мрежа, това ще ти бъде изключително удобно. Във фейсбук е изключително лесно да си направиш фен страница на бизнеса или ако имаш собствен сайт - на сайта. Също можеш да дадеш повече информация за твоя бизнес чрез съобщения, линкове или споделени клипове и снимки.
- Линкедин - слабо използвана мрежа в България, но по този начин също можеш да презентираш твоя бизнес и да намериш контакти.
- Стария и новия ти визитник или събраните визитки в портфейла или чантата ти. Разрови се и виж какви контакти можеш да събереш и от там.
- Интернет пощите ти.
- Скайпа.
- Туитър - можеш да публикуваш кратки съобщения, които да дават повече информация за развитието на твоя бизнес.
- Случайни срещи - при всяка среща на познат на улицата, в заведение или някакво събитие събирай координати, телефони и имена.
- Нови запознанства - по същия начин използвай момента да размените контакт и визитки.
- Контакти на твои приятели и познати - питай и твоите приятели биха ти помогнали да те насочат към хора, които биха проявили интерес към твоята бизнес дейност.

Заповядайте да се запознаете с моя бизнес, станете потребители и печелете, докато правите ежедневните си разходи във всички обекти на БулММ: https://www.bulmm.com:4435/?r=IRKnX64dAOxBkCELrYhtDZGsjVq90270